Dag 39 - Siem Reap

21 februari 2023 - Siem Reap, Cambodja

Lekker rustig ergens ontbeten. Tegelijkertijd via whatapp (onze tuktuk chauffeur die ons naar het hotel bracht)geregeld dat we morgen worden opgehaald om naar het grote tempelcomplex te gaan. In het hotel wat opties bekeken voor het vervolg van de reis en toen de stad een beetje gaan verkennen. Weer veel rommel qua souvenirs maar Richard vond wel zijn 3 pinnetje met de vlag van Cambodja 🇰🇭 voor zijn verzameling.

Bij elke winkel die je komt willen ze je een T-shirt verkopen of andere souvenirs maar we zien eigenlijk niks leuks. Inmiddels is het allang weer lunchtijd en we zitten heerlijk op een terrasje. Daarna nog wat rondgelopen met weer een tussenstop in het hotel om de was op te halen, dit verhaal grotendeels te schrijven en even te lezen. Over het weer hebben we niks meer te klagen want het is elke dag 33 graden.

In de avond bezoeken we de nachtmarkt maar alle stalletje lijken op elkaar (net als in Laos en Vietnam trouwens).