Dag 45 - Battambang

27 februari 2023 - Battambang, Cambodja

Stilte voor de storm. Vanavond laat gaan we hier weg met de bus dus de een doet helemaal niks (Richard) anders dan bij het zwembad liggen en de ander gaat lang bij de plaatselijke pedicure/nagelsalon (Bianca).

Begin van de avond eten we ergens op een veranda op de 1e verdieping van een restaurant en dan lopen w etterig naar ons hotel voor een kopje thee en onze rugzakken op te halen waarna we door het voltallige personeel an het hotel worden uitgezwaaid.

Met een half uurtje lopen zijn we bij de plek waar de bus gaat vertrekken en het is er al druk aan het worden. Dit is geen gewone bus maar een hotelbus. Dat houdt in dat zowel boven als onder 2 persoons plekken zijn waar 2 persons kunnen liggen. Een soort van 2 persons we maar dan maar 110cm breed. Daar liggen we dan met zijn 2-en en 2 tassen en onze slippers. Uiteindelijk rijdt de bus rond kwart voor 11 weg. Als we beide op ons zij liggen ligt het redelijk en slapen we een beetje.