Dag 56 - Singapore (en terug naar huis)

10 maart 2023 - Changi Airport, Singapore

Onze laatste dag op vakantie is aangebroken. Alhoewel we ongelofelijk veel hebben gezien en gedaan is het toch ook ongelofelijk hoe het voorbij is gevlogen. We gaan naar een wijk in de stad met vele winkeltjes maar vinden niet echt iets van onze gading. Daarna gaan we naar een winkelcentrum waar we dan toch een leuke winkel vinden en kopen een echt souvenir. Aan ons hotel zit ook een winkelcentrum en daar shoppen we nog wat en doen een drankje in de bar. We hebben geluk dat we onze kamer tot 18uur mogen houden dus we kunnen fris gedoucht weg alhoewel onze vlucht pas vannacht gaat. Bij het uitchecken blijkt ons hotel ook nog te beschikken over een speciale lounge en daar kunnen we ook nog heerlijk zitten en wat drinken (heeft dat reizen voor het werk van Richard toch wel zijn voordelen). Als we komen zijn er nog een paar andere gasten maar al snel zijn we de enigen. Er staan 4 bankstellen, een flink aantal lekker stoelen en er zijn 2 douches en wc's dus als we de kamer wel eerder hadden moeten verlaten hadden we hier ook prima kunnen douchen maar goed. In plaats van nog tot laat te wachten gaan we toch al naar het vliegveld. Weliswaar 5 uur te vroeg komen we daar aan maar hier kunnen we nog beetje rondlopen en we kunnen de bagage al afgeven.

Inmiddels zitten we in de lounge van de KLM waar genoeg te eten en drinken is. Het is er vrij druk maar we vinden uiteindelijk twee lekkere stoelen. Het is nu gewoon wachten tot we vertrekken. Onze vlucht vertrekt om kwart voor 2 ' s nachts wat kwart voor 7 (vandaag vrijdagavond) in Nederland is.

Dit is dus het laatste verslagje. Morgen is het helaas 24 graden kouder voor ons. Hopelijk kunnen we een beetje slapen in het vliegtuig. Tot snel!