Dag 32 - Mui Ne

14 februari 2023 - Mui Ne, Vietnam

Een rustig dagje. Om9u worden we opgehaald door een busje (we zijn in het buitenland gewend dat een busje altijd te laat is maar hier zijn ze altijd te vroeg) dat ons richting de kust gaat brengen. De weg is grotendeels onverhard dus we worden flink door elkaar geschud maar zie daar het laatste deel is asfalt. Het is een rit van 3,5 uur en als we er zijn rijdt de chauffeur het hotel voorbij. We weten niet precies of je nu zit te Ellen of in zichzelf mompelt maar we geven aan dat ie te ver is gereden. Daar reageert hij bijna 500 meter verder eindelijk op en hij keert. Dan rijdt hij super langzaam terug en kijkt driftig om zich heen ook op plekken waar iedereen snapt dat daar ons hotel niet kan zijn (alsof bij een bouwval en een stuk kale grond ons hotel is). Dan stopt ie 200 meter voor het hotel (er staat een hele grote kei met de naam van het hotel voor de deur…) en gaat moeilijk op Google zitten kijken. We roepen ‘verder’ en zowaar hij ziet het even later ook.

Het is een heerlijke plek met ruime kamer met balkon en op het balkon ook heerlijke luie stoelen met dikke kussens. Hier gaan we het wel uithouden voor de komende dagen.

De rest van de dag doen we helemaal niks (afgezien van eten en luieren bij het strand en zwembad