Dag 34 - Mui Ne

16 februari 2023 - Mui Ne, Vietnam

Een rustig begin van de dag. Het is weer schitterend weer maar ook waait het weer enorm. We hebben besloten toch we iets te gaan doen en om half 3 ‘ smiddag worden we opgehaald met een jeep. Die brengt ons bij de duinen. Eerst de witte duinen en hier kun je met een quad een rondje rijden of achterop. Bianca en Richard kiezen voor achterop maar Sem en Luc willen wel zelf rijden (met een bijrijder voor de aanwijzingen).

Dat ding scheurt als een gek en stoof

naar de top van de duinen voor het uitzicht. Terwijl we daar staan komen de jongens aanrijden en die duiken ineens van een hoogte de diepte in (zie filmpje). Richard is blij dat hij voor achterop heeft gekozen maar Bianca heeft allang door dat wij achterop dat toch ook gaan doen…

en ja hoor we stappen achterop en duiken naar beneden 😳 richting de volgende stop. Al met al ben je met een half uurtje weer bij het begin punt.

Als we allemaal weer bij elkaar zijn rijden we naar de rode duinen. Hier weinig actie maar enkel wachten en kijken naar de zonsondergang. Normaal zo je daar lekker gaan zitten maar doordat het zo hard waait is laag bij de grond geen optie. Ook staand wordt je gezandstraald. We zien de zon ondergaan (wel deels bewolkt) en worden dan teruggebracht naar ons hotel waar we eerst maar eens het zand van ons afspoelen (zit echt overal) voordat we bij een Mexicaans restaurant gaan eten.